środa, 4 lipca 2012

Wołają o pomstę do nieba coraz głośniej!


1. Zabójstwo dobrowolne. (Gen. IV, 10).
2. Grzech cielesny przeciwny naturze. (Gen. XVIII, 20. 21) (*).
3. Uciemiężanie Ubogich, a mianowicie wdów i sierot. (Exod. XXII, 22. 23).
4. Zatrzymywanie zapłaty robotnikom. (Jak. V, 4).

U. Dlaczego mówimy iż grzechy te wołają o pomstę do Nieba?
N. Dlatego, iż ich niesprawiedliwość jest widoczna i krzycząca.

Ad 1. Nie ma dnia, by nie słyszeć o zabójstwach. Można powiedzieć, że zabijanie to codzienność.
Ad 2. Jeszcze niedawno, homoseksualizm był na marginesie. Obecnie stał się  czymś oczywistym, że homoseksualiści domagają się różnych  praw (sic!).
Ad.3 Tyle sierot naturalnych, społecznych a także ubogich nie było nigdy.
Ad. 4 W naszym kraju można znaleźć mnóstwo przykładów tego grzechu. I nie tylko w naszym kraju. Szczególnie w naszych czasach.

Wołają grzechy, wołają, tak jak w Sodomie, aż się doczekają, bo Matka Boża powiedziała już dawno do s. Faustyny:
Dzień 25 marca 1936r!. Rano w czasie rozmyślania, ogarnęła mnie obecność Boża w sposób szczególny, widząc wielkość nie­zmierną Boga i zarazem Jego zniżenie się do stworzenia. Wtem ujrzałam Matkę Bożą, która mi powiedziała: - O, jak bardzo miła dusza jest Bogu, która idzie wiernie za tchnieniem Jego łaski; Ja dałam Zbawiciela światu, a ty masz mówić światu o Jego wielkim miłosierdziu i przygotować świat na powtórne przyjście Jego, który przyjdzie nie jako Miłosierny Zbawiciel, ale jako Sędzia Sprawiedliwy. O, on dzień jest straszny. Postanowiony jest dzień sprawiedliwości, dzień gniewu Bożego, drżą przed nim Aniołowie. Mów duszom o tym wielkim miłosierdziu, póki czas zmiłowania; jeżeli ty teraz milczysz, będziesz odpowiadać w on dzień straszny za wielką liczbę dusz. Nie lękaj się niczego, bądź wierna do końca, Ja współczuję z tobą. (Dz 635) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.